Thursday, November 30, 2006

Först lite info

Jag har en hel del skisser jag tänkte att det var dumt om jag satt och tryckte på helt själv. Kanske kan nån annan finna intresse i dem också. Man vet aldrig.
Så, jag tänkte, en blogg med skisser. Det måste vara bra. Eller?
Om inte annat så är det bra för mig att ha skisserna digitalt... det är vid datorn jag letar inspiration för det mesta. :)

Här kommer jag i alla fall att lägga upp skisser lite allteftersom... Under dagen idag kommer det upp flera stycken.

Blir du inspirerad så är det jättekul om du talar om det. Vill du visa upp ditt alster får du gärna skicka det till mig här på skissbloggen(snabela)gmail.com (skriv gärna vilken skiss du använt) så visar jag upp dem för andra att inspireras av. :)

Det kommer finnas 12x12-skisser, A4/Letterskisser och kortskisser.

Hoppas du blir inspirerad!

5 comments:

Scraphönan said...

Tack för alla fina skisser de kommer alltid väl till pass. Massor av fina har jag nu på lut till veckans scrapövningar:-)
Kramis Anna-Lena

Anonymous said...

Jättefina och roliga skisser, får se om det blir något att lifta.1

Hälsningar

Sanna

Anonymous said...

Åh, jag som älskar skisser!!!!!!
Här hittade jag massor jag vill prova!

Får jag länka till din blogg i min egen, alldeles nya, blogg?

Kramiz Kada

Anonymous said...

jag har skrivit en kommentar tidigare här på din blogg, men säger det igen att man får kika på andras skisser är mycket inspirerande och givande.

man kan då antingen härmas, eller kanske plocka en ide från olika så att det blir som egen skiss.

tack för att du delar med dig av dina skisser! :)

/Carina

Anonymous said...

Tack för massor av inspiration :-)

Kramkram Jeckee

Scraptoppen